7 Ocak 2012 Cumartesi

Son Watsons Alışverişim

Bu sefer gayet minik bi alışveriş yaptım. Watsons'dan içeri girerken derin derin nefesler alıp "Sadece ihtiyacın olan şeyleri alacaksın fazlası yok!!" demiştim vee inanılmaz ama gerçek kendimi tuttum. Sadece ihtiyaçlarımı aldım. Malesef ki kutu takıntım var. Eğer bir ürün kutuda veriliyorsa bende onu öyle saklarım. Kutu kullanılmaz hale gelene kadar böyle yapıyorum ne yapayım takıntı. Hem öyle gözüme daha temiz böyle kullanılası geliyorlar :D
Bu da kutusuz halleri. Gelelim tek tek açıklamalarına...
L'oreal Triple Active Göz Kremi: Kendisi benim ilk göz kremim olurlar. Yaşım daha küçük olduğundan sadece nemlendirsin yeter diyerek aldım. Öyle çok bir beklentim yok. Tüm cilt tiplerine uygun olduğu yazıyo. 15ml lik. 13.90'a aldım.
Pastel Hata Örtücü: Kısacası kapatıcı. Yanaklarımda kılcal damarlar yüzünden daimi bir kırmızılık var. Bunu kapatması umuduyla aldım. Alix Avien almayı düşünüyordum aslında ama orda denediğimde bu daha kapatıcı geldi. Bol damarlı bileklerimde göstermeye çalışacağım etkisini ama bakalım becerebilecek miyim :) Bu arada numarası 02 ve 9.75'e aldım.
Öncesi
Sonrası
Veeeee geldik benim ilk rimmel ürünlerime...
Rimmel Colour Show Off Lipstick: Kabına hayran kaldım. Rengi olsun, kapağın üstündeki taç resmi olsun gerçekten çok güzel. Aslında bir ruj alma düşüncem yoktu. Ama bu ay rimmel ürünlerinde 2.üründe %50 indirim vardı boşa gitmemeli bu indirim diyerek kaptım bir tane :) 030 numara 14,99'a aldım.
Dudaktaki duruşu böyle. Ama siz çok kaale almayın bunu benim dudaklarım baya koyu renkli olduğundan hiç bir ruj normal rengi veremiyor :)
Renk tam olarak bu işte :)
Rimmel Stay Matte Pudra: Yanaklarımdaki kırmızılıklardan ötürü kapatıcı pudra arayışındayım. Birkaç hafta öncesine kadar pudrada kapatıcılık olabileceği aklıma bile gelmiyordu ama varmış efenim..Daha neredeyse hiç kullanılmamış bir pudram var zaten ama olsun olsun lazımdı bu yani çok da lazım değildi de olsun evde bir köşede bulunsun baktıkça muylu olayım :) Silky Beige 005 diye geçiyor numarası 14gr'lık ve normal fiyatı 12.99 ken indirim nedeniyle 6.5liraya geldi.
Benim alışverişim şimdilik bu kadar siz neler aldınız bu ay? Aldıklarım içinde kullandıklarınız varsa lütfen yorum bırakın :)

3 yorum:

  1. Rimmel'in fondötenini kullanmıştım gayet güzeldi.Çok güzel şeyler almışsın güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rimmel'in hangi fondötenini kullanmıştın?Kapatıcılığı iyi olan fondöten arayışlarıma devam ediyorum da hala :)

      Sil
  2. hepsini güle güle kullan tatlım göz kremini yazdım bi kenara watsonsa gidince almak niyetindeyim ayrıca blgunuçok sevdim :)
    bloguma da beklerim sevgiler:)<3

    http://bendenbisylr.blogspot.com/

    YanıtlaSil