16 Ocak 2012 Pazartesi

Oriflame Very Me - Lip Gloss



 Lip glosslardan pek hoşlanmasamda elimde bulunsun diye almıştım. Küçük olmaları taşıma açısından kolay oluyor. Hem de çok kullanmayacağımı bildiğimden çöpe atarken daha az içim acır diye düşünüyorum :) Soldan sağa doğru; cherry brown, baby pink, coral, raspberry.
Yukarıdaki resimde iki başta bulunan siyah şeyler click-it olarak geçiyor kataloglarda. Bunlar sayesinde very me serisinden aldığınız herhangi 2 ürünü birbirine ekleyebiliyorsunuz. Seriden alınan 2 ürüne hediye olarak ücretsiz geliyor. Kataloglarda genelde indirimde olan ürünler bunlar. Ben alırken 6.90'dı.






 Gelelim benim yorumlarıma. Yapış yapış bir his bırakıyo evet ama haklarını da yememek lazım yapış yapış olmayan bir gloss üretilemedi hala. Renk verme konusunda sınıfta kaldılar. Ama bu herzaman olduğu gibi benim dudaklarımın koyu renginden kaynaklanıyor olabilir :) Ben resimlerde pek yakalayamasamda içinde çok küçük ışıltılar var.  Ama her türlü ışıltı ve sime karşı olan beni bile rahatsız etmiyor bu durum :) 




Kalıcılıkları çok iyi değil tabi ki ama bir glossdan da çok fazla bir şey beklememek lazım sanırım. Gelelim en kötü özelliklerine: Tatları ya da kokuları. Yani asıl sorun hangisi tam olarak çözemedim. Sürmeden kokladığınızda baya yoğun bir şekilde çilekli sakız kokuyor ki ben bu kokuya bayılıyorum. Ama sürdüğümde midemi bulandıran garip bir tat ve kokuyo dönüşüyorlar. Kozmetikte parfümden hoşlanmayanlar kesinlikle uzak durmamalılar.





Birleştirince boyları uzun gibi duruyor ama bi  kalemin boyunu geçmiyorlar. Tabi çift tarafını gloss yapmaktansa kapatıcı, maskara ya da dudak renklendiricilerinden 2'li seçmek daha mantıklı olur herhalde :) Glosslar 3.5ml'lik. Fırçalarını da beğendim kauçuk(sanırım doğru kelime bu :)) ve dibine kadar uzanıyo. Diğer markalarda sonlara doğru glossu kutudan çıkarmak başlı başına bir eziyet ama bunda o sorunun yaşanacağını sanmıyorum. Yakında bu serinin dudak renklendiricilerinden de bahsedeceğim. 


Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder