12 Ocak 2012 Perşembe

Labrosan - Dudak Nemlendiricisi

Benim birkaç yıl önce bir eczaneden aldığım dudak nemlendiricim. Tedavi etme özelliği yok ama koruması kesinlikle mükemmel. Koruma faktörü olmaması bu nemlendiricinin tek kötü yönü sanırım. Dudağınıza sürdüğünüzde yağlı bir his veriyor. Ben ruj sürmeden önce dudaklarımı kesinlikle nemlendiririm ve bazı nemlendiricilerde üstüne ruj sürememe gibi bir sorunla karşılaştım. Yani ruj sürmeye çalıştığımda renk vermiyordu. Ama bunda kesinlikle öyle bir şey yaşamadım. Kışın dudaklarım aşırı kurumasına rağmen düzenli kullandığımda fazlasıyla faydasını gördüm. Bir daha alır mıyım? Hayıırrr! Çünkü 5.8 ml'lik kocaman bir boyu var ve sür sür bitmiyor bir türlü. Sanırım bir şeyi uzun süre kullanınca sıkılıyorum.


İçindekiler: Petrolatum, ceresin, oleyl alcohol, ricinus communis, parfum, persea gratissima, butyrospermum parkii, saccharin, glyceryl oleate, ascorbyl palmitate, citric acid, hexylene glycol, ethoxydiglycol, BHT, BHA, benzyl alcohol.


Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder