30 Ocak 2012 Pazartesi

Nivea Visage Günlük Bakım Kremi

Bugün size Nivea Visage'ın kuru ve hassas ciltler için besleyici günlük bakım kreminden bahsedeceğim. Bundan önce Vichy Essentiels serisinin nemlendiricisini kullanıyordum. Aslında L'oréal'ın gündüz kremini denemeye şartlamıştım kendimi ama Watsons'daki görevli bayan bu kremi almam konusunda yoğun bir ısrarda bulununca üstüne bir de 2 tanesini tek fiyatına bulunca dayanamayıp kaptım bende. İyi ki de almışım diyorum. Çünkü gerçekten çok memnunum.


Biraz katı bir ürün gibi gözükse de sürümü, dağılması çok rahat. Yüzümde herhangi bir alerji, yanma, kızarma yapmadı. Vichy'i sürdükten sonra yüzümde baya yağlı bir his kalıyordu ama bu kesinlikle öyle değil. Yüz tarafından en fazla 15 dakika içinde emiliyor. Hafif bir kokusu var ama beni rahatsız etmedi.
Bir daha alır mıyım? Aslında memnuniyet açısından bakarsak alırım ama farklı ürünlerde denemek istiyorum. O yüzden biraz arada kaldım artık bunlar bittiğindeki ruh halime göre bakıcaz :)
Doğal badem yağı ve calendula özü içerdiği yazıyor. Ve tabiki en önemli özelliklerinden biri de SPF 15. Benim gibi nemlendiricinin üstüne bir de güneş kremi sürmekten hoşlanmıyorsanız kesinlikle çok kullanışlı bir özellik :)


Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşçakalınn :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder