16 Mayıs 2012 Çarşamba

Nivea Visage - Yatıştırıcı Tonik

Bu toniği 2-3 ay önce aldım ve düzenli olarak kullandım. Artık yorum yapabilecek kadar kullandığımı düşünüyorum. Ben makyaj yaptığım günler(yaklaşık olarak her gün) akşam makyajımı temizledikten sonra pamuğa bolca döküp yüzüme ve boynuma uyguluyorum. Yüzümde bıraktığı ıslaklık emilene, buharlaşana kadar bekliyorum, daha sonra nemlendiricimi sürüyorum.


Cildimde gözenek, siyah nokta gibi sorunlar yok. O yüzden bu tonikten tek bir beklentim vardı o da: makyaj kalıntılarından kurtulmak ki Nivea'm bu konuda çok başarılı. Kuru cilde sahip birinin yüzündeki mevcut gerginlik tonik kullandıktan sonra biraz daha artar normalde. Bu yüzden de bir çok kişi tonik kullanmaktan kaçınır. Bu üründe kesinlikle böyle bir sorunla karşılaşmadım. Aksine kullandıktan sonra yüzümde hoş bir yumuşaklık bıraktı. Hafif bir nemlendirmesi de var ama tabiiki üstüne nemlendiricinizi uyguluyorsunuz o kadar da değil yani :) Niveanın diğer cilt bakım ürünleri ile aynı kokuya sahip ama kesinlikle rahatsız etmiyor. Ürün 200ml, doğal badem yağı ve calendula özü içerdiği yazıyor. 
Toniğim bitmek üzere normal şartlar altında tekrar aynısını almayı düşünürdüm ama bu benim ilk toniğim ve tam olarak emin olamıyorum. Belki başka markalarda daha çok memnun kalabileceğim bir ürün olabilir... Tekrar bunu alıp almayacağım bittiğindeki mali durumuma göre belli olacak sanırım :) Önerilerinizi bekliyorum...


Vakit ayırdığınız için teşekkürler. Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşçakalınnn :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder