28 Mayıs 2012 Pazartesi

Oriflame - Vücut Losyonu

Bu vücut losyonu normalden kuruya dönük ciltler için uygun olup yeşil çay özü içermektedir(Ürünü pazarlıyomuşum gibi bir giriş yaptım :)) 400 ml'lik kocaman bir vücut losyonu. Ben "Vücut losyonu bu yeaa çabuk biter." diye ezmiştim ama öyle kolay kolay bitmiyor. Nohut tanesi kadar bir miktar tüm bacağımı nemlendirmeye yetiyor ki laf aramızda bacaklarımda ince değildir hani :D
Kıvamı gayet güzel. Ne sağa sola damlayacak kadar sıvı ne de yedirmek için cildinize bi nevi kese yapacak kadar katı. Nemlendirmesinden memnunum. Bitkisel bir kokusu var (ki ben genelde bitkisel kokulardan nefret ederim) ama beni rahatsız etmedi. Zaten öyle çok kalıcı bir koku değil. Amma velakin sürdükten bir kaç dakika sonra cildinizi garip bir şekilde geriyor. Böyle hareket ettikçe cildiniz kuruluktan çatlıyormuş gibi hissediyorsunuz ama tabiki öyle bir şey olmuyor. Cildinizde yağlı bir his bırakıyor ve bu his öyle kolay kolay da geçmiyor. Bir daha alacağımı hiç sanmıyorum ama öyle nefret de etmiyorum..

Okuduğunuz için teşekkürler. Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşçakalınn :)

3 yorum:

  1. bende oriflameden ısmarladım ama ben onu bitiremem diye düşünüyorum inşallah çabuk biter bu arada beni destekler misin bende daha yeni blog açtım :D
    http://kozmetikya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. yavrum seni like ettim :P Blogrolumdesinizz bakmak için buyrunuz :) http://bugunnesursemm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkürler bu yazı için.sipariş vermeyi düşünüyordum sayende vazgeçtim.Böyle objektif yazılarını bekliyorum dört gözle bundan sonra da:)

    YanıtlaSil