28 Nisan 2012 Cumartesi

Smashbox Eyeliner

Bir dönem kafayı eyelinerla bozmuştum, dipliner kullanmayı beceremedim, eyeliner zaten hak getire ben de sonuç olarak jel eyelinerlara dadanmıştım. Bu eyelinerı alma maceramı alışveriş yazımda da belirtmiştim. Yazım için tık tık...
Benim ilk ve tek jel  eyelinerım (tabi şimdilik ;)) Yapısı diğerlerine göre çok farklı. Resimde de gördüğünüz gibi yağlı veya hafif likit değil. Gayet katı bir görünümü var. Ama fırçayla dokunduğunuz an rengini vericek, sizi zorlamayacak kadar da yumuşak. Gördüğünüz gibi kıvamını tarif edemiyorum :D
Sevmediğim Yönleri
-Rengi göze sürüldüğünde siyahtan griye dönük bir hal alıyor. İnglot'unki gibi simsiyah değil.
-Gözünüze sürdükten 2-3 saat sonra uçuyor. Yani dağılmıyo, akmıyo uçuyo :D 2 saat sonra gözünüzde neredeyse hiç bir şey kalmıyor ki ben bunu paintpotla birlikte de denedim ama bu durumu değiştiremedim.
-Sanırım kıvamı yüzünden fırçayla almaya çalışırken eyeliner içinde topak topak oldu. Sürdüğümde böyle bir sorunla karşılaşmasamda kabındaki görüntüsü pek hoş değil.
Hiç iyi bir yanı yok mu tabi ki var :D Gün sonunda makyajımı temizlerken kolaylıkla çıkıyor gözlerimden tabi gözümde kalmışsa eğer hala :D Bi daha alır mıyım? Ben simsiyah dursun istiyorum o yüzden bir daha almam. Hemde bu fiyata hiç almam (59 tl).


Zaman ayırdığınız için teşekkürler. Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşçakalın :)

3 yorum:

  1. Siyah reng tam vermeyen eye liner'ları bend pen beğenmiyorum,eye liner dediğin şöyle kömür karası olacak :))

    YanıtlaSil
  2. Ben jel eyelinerları sevmiyorum daha dooğrusu fırçayla yapmak zor geliyor.Elim alıştığı için golden rose diplinerını kullanıyorum gayet iyi renk veriyor sürmesinde kolay denemeni tavsiye ederim canım:)Bende aranıza yeni katıldım.Benimde izleyicim olursan sevinirim.

    kozmetikaynasi.blogspot.com

    YanıtlaSil