11 Şubat 2012 Cumartesi

İlk Mimim :))

Sevgili Tanyeli beni mimlemiş. Çok mutlu oldum. Bu benim ilk mimim heyecanlıyım biraz kusura bakmayın :)) Gelelim sorularaaa

1-En sevdiğiniz makyaj malzemesi nedir?
Jel eyeliner. Malesef geç keşfettim ama ayıla bayıla kullanıyorum valla :D


2-Sizi en sinir eden insan tipi hangisi?
Her şeyi bildiğini sanan, etrafındakilere patronluk taslayan, içten pazarlıklı insanlar beni sinir ediyor. Uzak durmaya çalışsamda hayatımın bir yerlerinden hortlayıveriyolar saolsunlar.

3-Hayatınızın sonuna kadar ya sadece Tv seyredebilirsiniz ya da sadece  internet kullanabilirsiniz, hangisi?
İnternet tabiki de. Hem internetten dizileri de izleyebilirsin çok da bir eksiklik olmaz yani ;)

4-En sevdiğiniz renk nedir?
Lacivert <3


5-Her ay takip ettiğiniz dergiler var mı?
Watsons ve Gratis'in indirim katalogları dergiden sayılır mı :D


6-En sevdiğiniz You Tube kişileri kimler?
Londradabirturkkizi, gizemilktan, özden ve cansının videolarını da takip ediyordum ama malesef bıraktılar. Açıkcası pek kimseyi bilmiyorum vloger olarak. Sizin bildikleriniz varsa lütfen benimle paylaşın...


7-En sevdiğiniz tatil mekanları nelerdir?
Ben sessiz sakin yerleri seviyorum. O yüzden en birinci tatil mekanım evim :)) Daha sonrada İzmir Seferihisar'daki yazlığımız (orası da biraz fazla sessiz huzurevi gibi ama seviyorum :)) Bir de sanırım Bodrum kumsalı, denizi, havası bana huzur veriyor, rahatlatıyor :)

8-Ciddi manada tutkulu olduğunuz hobileriniz var mı?
Makyajla ilgili şeyleri takip etmek. Bloglar, videolar bi bakıyorum 2-3 saat geçmiş. Okumak, izlemek bile beni mutlu ediyor :D El işlerine acayip bir merakım var. Dönem dönem kanaviçe, şiş dantel aşkım vardı :D Yakın zamanda da çiniye başlamayı düşünüyorum. Ama gözlerim yeniden bozulur diye korkuyorum :/


9-Takıntılarınız var mı?
Annemin bana aşıladığı batıl inançlarım var. Ayakkabıların düz durması, elden bıçak almamak gibi. Biraz simetri takıntım var. Genelde dağınık biriyim ama birden bire bütün eşyalarımı döküp hepsini düzeltebiliyorum. Bir de yanımda sakız çiğnenmesi beni çıldırtabiliyor. Yani hepsi değil de böyle ağzını aça aça çiğneninci ıyyy düşüncesi bile beni sinirlendiriyo. Baktım da baya bi takıntım varmış benimde ya :D

10-Sizi en çok sevindirecek hediye ne olurdu?
Tasarlama aşamasında olduğum wish listimden bir hediye ya da sevdiğim türden kitapların olduğu böyle kocaman bir koli :D

11-Üzgün olduğunuzda moralinizi düzeltmek için ne yaparsınız?
Genelde üzgün olduğumda ya da yalnız olduğumu düşündüğümde çantama sarılırım yani sarılırmışım. Bende bilmiyordum. Düşünüyorum ama moralimi düzeltmek için yaptığım hiçbir şey yokmuş. Üzgünsem genelde oturur ağlarım, rahatlayınca da beni üzen şey yokmuş gibi davranmaya çalışırım.


Yine uzunn uzunnn cevaplar yazmışım kusura bakmayın. Umarım çok sıkılmamışsınızdır. Bende birilerini mimlemek isterdim. Ama Tanyeli saolsun geriye kimse bırakmamış :D Şimdilik benden bu kadar. Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder