20 Şubat 2012 Pazartesi

Oriflame Urban Shield Fondöten

Yine bir Oriflame ürünüyle daha karşınızdayım :) İlk fondötenim olduğundan alırken bana dünyanın en harika kapatıcılığına sahip fondöteni gibi gelmişti ama sonradan çok daha iyilerini görünce pabucu dama atıldı :) Spf 15 koruması olan 30ml'lik bir ürün.
Rengi Natural Beige. Ben alırken tabi cilt alt tonu nedir nasıldır falan bilmediğimden kafama göre seçmiştim ama bu sarı alt tonlu buğday tenliler için uygun. Bir de Natural Rose var. O da pembe alt tonlu buğday tenliler için. Benim natural rose almam lazımmış aslında ama bu da yüzümde çok sırıtmıyor. Yapısı gayet güzel. Ben parmaklarımla sürüyorum ve de gayet rahat dağıtılıyor.
Burada yine benim bol damarlı bileklerimi görüyorsunuz. Kapatıcılığını gösterebilmek için biraz görüntü kirliliği yaratacağım kusura bakmayın :) Bu benim bileklerimin (maalesef) normal hali.
Bu da uygulanmış hali. Hafif bir bronzluk verdi. Kapatıcılığı az bir fondöten arayanlar için gayet uygun. Kalıcılığı pek iyi değil bu fiyata daha iyileri de bulunabilir diye düşünüyorum. Normal fiyatı 22.90 ama 2-3 ayda bir indirime giriyor. Bekleyip o zamanlarda alabilirsiniz. İçinde maalesef methylparaben, propylparaben ve de parfüm var.

Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder