21 Ocak 2012 Cumartesi

Oriflame Beauty Triple Core Ruj

Görünüşüne bayılıp aldığım rujum olur kendileri... Bir indirimde yakalayıp 6-7 liraya almıştım. Rengi Love Pink ve 4 gram.
Görünüş ve özellik olarak diğer rujlardan biraz farklı. 3 bölümden oluşuyor. En içteki kalpli bölüm sim veren, ortadaki beyaz bölüm dudağı nemlendiren ve en dıştaki bölüm de dudağa renk veren ruj bölümü. Peki vaad ettiklerini yerine getirebiliyor mu? Bence kesinlikle getiriyor. Nemlendirme özelliği bazı dudak nemlendiricilerini bile sollayabilecek kadar iyi. Şekli kullanımını birazcık zorlaştırıyor ince dudaklıysanız bulaştırmadan sürmekte zorlanabilirsiniz. 
Dudaktaki duruşunu göstermeye çabaladım ama malesef başarılı olamadım. Bu duruşa aldanmayın tabi siz :) Nolursa olsun bu rujun bendeki duruşunu bir türlü sevemedim ben. 
Renk tam olarak bu. Resimde rujdaki simleri ışıltıları görebiliyosunuz biraz. Zaten öyle bol simli ışıltılı bir şey de değil. Kendinde nemlendiricisi olması altına bir de nemlendirici sürme derdinden de kurtarıyor ama bu sefer de yağlı bi his bırakıyor dudakta. Kalıcılığı da iyi sayılmaz. Oriflame'ın rujlarını bir türlü sevemedim ben zaten.

Başka bir yazıda görüşmek üzere. Hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder